Garancija. Jer znamo šta radimo.

Dodatna garancija na odvojene komponente

Dodatnih 10 godina garancije dostupno je na posebnim komponentama određenih aparata. Za više detalja, pogledajte ponudu koja se nalazi ispod.

5 godina garancije na Gorenje velike kućne aparate

Kupujete novi kućni aparat - veliku pomoć u svakodnevnom životu. Birate nešto što je lepo, moderno, funkcionalno, poželjno. Uklapate u ambijent svoga doma, svoj životni stil i budžet. Razmišljate o sitnicama.

Razmišljajte i o budućnosti.
Ne zaboravite na garanciju, koju vam može obezbediti samo dokazani kvalitet.
Ne zaboravite na stručnu servisnu mrežu, koja će biti uz vas i danas i sutra, ali i dugi niz godina u kojima vaš aparat mora da radi savršeno.

Zamislite…
Godine prolaze, a aparat, na vaše zadovoljstvo, i dalje radi besprekorno. Kvalitet rada velikih kućnih aparata Gorenje - ostaje isti. To vam obezbeđuju Gorenje i višegodišnja garancija.

Posle dugog niza godina korišćenja, vi ćete i dalje uživati u lepoti dizajna i visoke tehnologije. Ako se ipak nešto dogodi, na raspolaganju vam je najveća i najsavremenija servisna mreža Gorenje, koja osigurava bezbrižnost i posle garancije.

Gorenje Servis je tu da vam izađe u susret. Servis vrši snabdevanje i prodaju originalnih rezervnih delova iz Gorenje asortimana, a serviser Gorenja uvek će ugraditi isključivo originalan rezervni deo.

Garantni rok za ostale aparate, kuhinje i keramiku:
Mali kućni aparati 2 godine saobraznosti
Mikrotalasne rerne 2 godine saobraznosti
Kuhinje 2 godine saobraznosti
Keramika 2 godine saobraznosti
Grejni i rashladni program 2 godine saobraznosti + 10 godina garancije na kotao kod bojlera*
*uz kontrolu magnezijumske anode bojlera na svake 4 godine

Garancija ne važi u slučaju:

  • nepoštovanja tehničkog uputstva
  • predhodne popravke od strane neovlašćene osobe
  • ugradnje neoriginalnih rezervnih delova
  • kvara usled nemarnog rukovanja proizvodom
  • oštećenja, nastalog usled mehaničkih udaraca kao krivica kupca ili treće osobe
  • nepravilne ugradnje aparata
  • za štetu na već montiranim proizvodima
  • za promene u nijansi boje, teksture i strukturi drveta, koji su prirodna pojava
  • korišćenje aparata u trgovini ili u profesionalne svrhe
  • za potrošni material kao što su: baterije, kese za usisivače, sijalice, posude, sifon….

U slučaju, da želite dodatne informacije u vezi sa garancijom, možete se  obratiti  servis.srbija@gorenje.com.

Gorenje servisni centar, izvolite!

U slučaju da je vašem aparatu potrebna popravka, želite da se stručno priključi aparat, želite da naručite rezervni deo ili imate neko pitanje, slobodno pozovite 0700 100 700 sa fiksne mreže ili *0700 sa mobilne mreže. Cena poziva Gorenje Servisa se naplaćuje po ceni lokalnog poziva u slučaju da zovete sa fiksne mreže odnosno po ceni ka fiksnom broju ako pozivate sa mobilne mreže.

Izgled garancijske izjave