zatvori
...
Petak, 18. Avgust 2017

Gorenje važan partner za evropski rukomet

Gorenje važan partner za evropski rukomet

Gorenje, kao jedan od vodećih evropskih proizvođača aparata za domaćinstvo, postaće deo još jedne sportske priče. Potpisivanjem ugovora na tri sezone sa VELUX EHF Ligom Šampiona, kao i dogovora za sponzorisanje dva predstojeća EHF evropska Prvenstva za muškarce, Gorenje postaje jedan od najvećih partnera evropskog rukometa. Sportska sponzorstva svakako povećavaju prepoznatljivost Gorenje brenda na međunarodnom tržištu, i do skora su počivala na dva stuba: sponzorisanju slovenačkog Nordijskog ski tima, i rukometa – kroz sponzorisanje rukometnog kluba Gorenje Velenje, i Slovenačke Rukometne Federacije. Sponzorisanjem rukometa na nivou Evrope, povećava se rast prepoznatljivosti našeg globalnog brenda, čime se podržava implementacija strategije globalnog rasta Gorenje Grupe.

Gorenje grupa je povećala svoju investiciju u istraživački rad i razvoj (eng. R&D) i marketing u prethodne dve godine, u skladu sa ambicioznim ciljevima iz Strateškog Plana 2016-2020. Gorenje brend nastoji da unapredi prepoznatljivost svog brenda u Evropi korak dalje uz sponzorisanje rukometa na kontinentalnom nivou. Postaće zvanični regionalni Premium sponzor VELUX EHF Lige Šampiona do kraja sezone 2019/2020. Uz to, postaće i zvanični sponzor dva uzastopna EHF evropska prvenstva za muškarce, u Hrvatskoj 2018. i Austriji i Norveškoj 2020. U pitanju su takmičenja najvišeg nivoa, za klubove kao i za reprezentacije, a Gorenje je ne samo među glavnim sponzorima, već će biti i eksluzivni partner iz industrije aparata za domaćinstvo.

Rukomet je jedan od najpopularnijih timskih sportova u Evropi. Uz to, u ovoj dinamičnoj igri, za pobedu su potrebni timski duh, iskustvo, koncentracija, kreativnost i jasna strategija. Ovo su istovremeno i glavne odlike potrebne za uspeh u ambicnioznoj poslovnoj strategiji Gorenje Grupe. Kao najveća globalna kompanija u Sloveniji, ponosni smo što su Gorenje proizvodi postali deo svakodnevnog života za porodice širom sveta. Gorenje brend ulazi u partnerstvo sa najvećim rukometnim takmičenjima u Evropi, posebno u Nemačkoj, skandinavskim zemljama, na Balkanu i u centralnoj i istočnoj Evropi. Gorenje vidi ovo sponzorstvo kao način da ojača saradnju sa poslovnim partnerima, unapredi prodaju na odabranim tržištima, i približi naše inventivne i tehnološki napredne proizvode širem krugu evropskih potrošača.

“Kroz širenje ustanovljene tradicije partnerstava Gorenja sa rukometom na sponzorisanje evropskih takmičenja najvišeg ranga, usmeravamo se na podizanje svesti o našem brendu na ključnim tržištima, koja se podudaraju sa zemljama gde je doseg rukometnih takmičenja i televizijski rejting rukometnih programa najveći”, izjavio je predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac.

Pružajući korsnicima praktična i jednostavna rešenja koja su istovremeno i laka za upotrebu, Gorenje proizvodi čine svakodnevne poslove lakšim, a život prijatnijim i manje komplikovanim. Sa pojednostavljenim življenjem (eng. “Life Simplified”) ostaje više vremena za uživanje, a to uključuje i gledanje najboljih rukometnih utakmica u Evropi.