zatvori
...
Ponedeljak, 24. Oktobar 2011, Novi Sad - Fruška gora

Spremni da popravimo SVEt

Spremni da popravimo SVEt

Gorenje je bilo i ostalo verno svom stavu da nije cilj prodati što više proizvoda, već imati što više zadovoljnih korisnika. Budući da to zadovoljstvo u velikoj meri zavisi od postprodajnih usluga, velika pažnja se poklanja funkcionisanju Gorenje servisa. Proteklog vikenda, na Fruškoj gori, Gorenje je okupilo servisere svojih aparata iz svih krajeva Srbije. Na predavanjima iz primenjene psihologije učili su kako da komunikaciju sa klijentima učine još boljom, a u okviru stručnih radionica instruktori su ih upoznavali sa najnovijim aparatima.

O tome koliko je servis važan činilac u sistemu Gorenja, lako se može zaključiti iz reči mr. Marka Mrzela, direktora Gorenje d.o.o. Beograd: „Postprodaja je segment u kojem Gorenje može da nadogradi svoj brend, jer će u perspektivi - uz poplavu svega što se danas nudi - biti sve važnija karika. Gorenje je, upravo u tom domenu, ubedljivo najjače ne samo na našem tržištu, već u celom regionu i šire. Servis, koji se formirao poslednjih osam godina, objektivno gledano, postavio je nadstandard u Srbiji, a kad ga poredimo sa servisima koje Gorenje ima u Evropi, primećujemo da je u nekim pogledima ispred njih“ - kaže gospodin Mrzel i naglašava važnost poverenja koje kupci imaju u Gorenje: „Veoma je bitno održati obećanje dato potrošačima, koji su nam verovali poslednjih pedest godina, od kad smo u Srbiji. Njega ćemo, naravno u drugačijim uslovima, i dalje ispunjavati. Hoćemo da budemo fer, hoćemo da budemo pošteni i da sve poslove odradimo do kraja, na obostrano zadovoljstvo.“