zatvori
...

Pomoć pri kupovini

Kupovina u Internet prodavnici Gorenje Studio je jednostavna i bezbedna. Sigurno ćemo vas uputiti u sve predviđene korake kupovine i u svakoj fazi obezbediti pregledne informacije. U slučaju da prilikom kupovine naiđete na bilo koje poteškoće, molimo vas da pomoć zatražite pozivanjem broja 0700 100 600 ili slanjem mejla na elektronsku adresu srbija.ip@gorenje.com.

Uputstva za kupovinu

  1. Odaberite proizvod i dodajte ga u korpu pritiskom na dugme "Moj izbor". 
      
  2. U korpi možete da pregledate spisak odabranih proizvoda, promenite količinu ili izbacite proizvod. Ukoliko želite da u korpu dodate nove proizvode kliknite dugme "Napred". Proizvodi koje ste već dodali u Moj izbor za kupovinu ostaće tamo sve dok porudžbina ne bude završena, odnosno dok proizvod ne izbacite iz korpe. U svakom trenutku možete da se vratite na kupovinu i dodate nove proizvode, s tim što će proizvodi koji su već u Mom izboru i ostati tamo. 
      
  3. Pregledajte proizvode u Mom izboru koje želite da poručite. Proizvode možete i da izbacite ili da promenite njihovu količinu.  
      
  4. Ako se u Mom izboru nalaze proizvodi koje želite da naručite, pritisnite dugme "Napred". Sledeće što treba da uradite je da se prijavite, odnosno registrujete u sistemu Internet prodavnice Gorenje Studio. Ako ste u Internet prodavnici Gorenje Studio već kupovali i registrovani ste, onda se prijavite koristeći vaše korisničko ime i lozinku. Ukoliko u Internet prodavnici Gorenje Studio još niste kupovali, registracija će biti automatski realizovana u trenutku vaše prve kupovine. Sve informacije o pristupu prodavnici biće poslate na vašu elektronsku adresu. 
      
  5. Sledeći korak je "Unos informacija" koji podrazumeva upis i pregled informacija o dostavi i izboru načina plaćanja. Postojeći korisnici u ovom koraku treba da provere već upisane kontaktne informacije, odaberu način plaćanja i naznače ako im je prilikom kupovine pomogao serviser. Novi korisnici treba da upišu sve tražene kontaktne informacije, kao i da izaberu način plaćanja i naznače ako im je kod kupovine pomogao serviser.  
      
  6. Sledeći korak je provera i potvrda porudžbine. Molimo vas da proverite porudžbinu i podatke koje ste upisali. Ukoliko ste saglasni sa upisanim informacijama, potvrdite i prosledite porudžbinu pritiskom na dugme "Potvrdite porudžbinu".
  7. Vaša porudžbina će biti prosleđena. Izveštaj o uspešno prosleđenoj porudžbini biće poslat na vašu elektronsku adresu. Sledeći koraci zavise od odabranog načina plaćanja:
      
    Plaćanje pouzećem: kad administrator potvrdi i obradi vašu porudžbinu, roba će biti poslata na adresu koju ste naveli za dostavu. Pre dostave na vašu adresu pozvaće vas naš operater, da bi vam javio vreme isporuke. Plaćanje će biti realizovano na licu mesta tokom preuzimanja robe. 
      
    Virmansko plaćanje: kada potvrdite porudžbinu, na elektronsku adresu ćemo vam poslati predračun. Posle izmirenja obaveze sa vaše strane i potvrde porudžbine, roba će vam biti poslata. Pre dostave ćemo vas pozvati i javiti vam predviđeno vreme dostave.  
      
  8. Na vašu elektronsku adresu biće poslata poruka kojom se potvrđuje vaša porudžbina. O svim koracima i statusu vaše porudžbine bićete obavešteni porukom koju ćemo poslati na vašu elektronsku adresu. Sve informacije možete da pregledate i menjate i u mapi: "Moj profil".

Načini plaćanja

Virmansko plaćanje: Ako ste se odlučili za plaćanje po predračunu, na vašu elektronsku adresu ćemo poslati predračun sa svim podacima. Po prijemu sredstava na naš poslovni račun, roba će biti poslata na vašu adresu za dostavu.

Plaćanje pouzećem (plaćanje prilikom isporuke):

  • Platnom karticom
  • Gotovinsko plaćanje
  • Čekovima gradjana

Plaćanje pouzećem je preporučljivo ako želite da platite robu u trenutku preuzimanja. Robu koju plaćate kod preuzimanja moguće je platiti gotovinom (bez obzira na vrednost), s tim da pri preuzimanju morate da budete lično prisutni. Robu možete platiti karticom, takođe prilikom preuzimanja. Moguće je plaćanje sledećim vrstama kartica:

  • Debitne: Dina, VISA elektron i Maestro.
  • Kreditne: American Express, VISA I Master, čiji korisnici trenutno imaju mogućnost kupovine na 6 rata bez kamata.

Odloženo plaćanje:

Čekovima građana i to do 6 mesečnih rata bez kamate, pri čemu prva rata dospeva na naplatu odmah.

Odloženo plaćanje do 6 rata kreditnim karticama bez kamate:

  • Banka Intesa / Master Card, Visa kreditna kartica i American express kartice

Potrošački kredit Raiffeisen banke:

Web krediti su jednostavni i brzi krediti. Realizuju se u Gorenje studijima po principu bez odlaska u Banku. Klijenti robu iz asortimana Gorenje Studija mogu kupiti:

  • „Zelenim web kreditom“ – bela tehnika u A klasi energetske potrošnje (samo kod mašina za sušenje veša može B energetski razred) u iznosima 200-5.000 eur, na 12 ili 18 meseci, sa 0% kamate i minimalnim učešćem 30%
  • WEB Mastercard kreditnom karticom za iznos od 8.000-400.000 dinara, na 3-48 meseci (i to kratkoročni kredit na 3-12 meseci ili dugoročni na 13-48 meseci), sa 2,5% mesečnom kamatom i 0% učešća

O vremenu dostave robe obavestićemo vas telefonom.

Do potpunog plaćanja proizvoda iz određene porudžbine naručeni proizvodi ostaju vlasništvo Gorenja, iako su već bili dostavljeni kupcu. Ukoliko se kao način plaćanje odabere kreditna kartica, u slučaju neuspešne realizacije ili bilo kojeg drugog razloga, kupac je u obavezi da u roku od 5 dana od primljenog poziva odabere jedan od preostalih načina kupovine i izmiri svoju obavezu.

Prodavac izdaje račun na trajnom mediju (papiru), što je sa garancijskim listom validan dokaz o kupovinu u slučaju reklamacije ili servisne intervencije.
Obrazac web kredita mozete preuzeti ovde.

Žalbe i sporovi

Prodavac poštuje postojeći Zakon o zaštiti potrošača. Žalbe i reklamacije korisnici mogu da pošalju na elektronsku adresu: srbija.ip@gorenje.com, ili klasičnom poštom na adresu:

Gorenje Studio d.o.o. 
Strahinjića Bana 9
11000 Beograd  

Prodavac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je žalba primljena i saopštiti korisniku, odnosno kupcu, koliko dugo će biti razmatrana i redovno ga obavštavati o statusu postupka. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.

Ukoliko se ne postigne dogovor između Prodavca i potrošača Zakonom o zaštiti potrošača je predviđena mogućnost vansudskog rešavanja sporova.

Garancija

Svi proizvodi u prodaji Internet prodavnice Gorenje Studio imaju garanciju uvoznika, odnosno proizvođača, i obezbeđeno servisiranje i rezervne delove u Srbiji.  Za više informacija o garanciji, uslovima i servisnom održavanju, pozovite broj Servisnog Call Centra Gorenje (0700 100 700). Kod garancije važe garancijski uslovi koji su navedeni u garancijskoj izjavi priloženoj uz svaki aparat. Garancija ne važi za potrošni materijal, baterije, kese za usisavanje itd. Garancija može da se realizuje uz kopiju računa i garancijsku izjavu. Sve fabričke nedostatke i kvarove koji nastanu u garancijskom roku Servis Gorenje će srediti besplatno. Servisiranje van garancije se obezbeđuje za proizvode na period od 7 godina, ako Zakon ne predviđa drugačije.

Garancija prestaje da važi u sledećim slučajevima:

  • neuvažavanje uputstva za upotrebu,
  • popravka koju je izvršilo nestručno lice,
  • ugradnja neoriginalnih rezervnih delova,
  • oštećenja koja su nastala zbog nemarnog rukovanja,
  • oštećenja nastala zbog mehaničkih udaraca od strane kupca, odnosno treće osobe,
  • nepravilne ugradnje aparata,
  • upotreba aparata u trgovinske ili profesionalne svrhe

U slučaju da su vam potrebne dodatne infrmacije u vezi sa garancijom, obratite se na: srbija.ip@gorenje.com, ili na broj telefona 0700 100 600. Ovim odredbama se ne ulazi u prava koje potrošač ima u skladu sa članom 54 Zakona o zaštiti potrošača.

Za sve proizvode robne marke Gorenje iz grupe velikih kućnih aparata (mašine za pranje veša, mašine za sušenje veša, frižideri, zamrzivači, mašine za pranje sudova, aparati za kuvanje, aspiratori) važi petogodišnja garancija na teritoriji Republike Srbije. Za sve druge proizvode (mali kućni aparati,  televizori, mikrotalsne rerne, usisivači) važi zakonski propisana dvogodišnja garancija.

Rokovi isporuke i dostave

U želji da izađe u susret očekivanjima svojih kupaca, dostava svih proizvoda kupljenih preko Internet prodavnice Gorenje Studio je besplata na teritoriji Republike Srbije. Pre dostave ćemo vas nazvati radi usaglašavanja oko vremena dostave.

 Rokovi isporuke počinju da teku prvog sledećeg radnog dana po izvršenoj narudžbini. Za svu robu naručenu preko internet prodaje  Gorenje Studio rok isporuke je  od 24 – 72h.
 Isporuke se ne vrše nedeljom.  
 Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije. 
 Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.
 U slučaju da se proizvod ne nalazi na zalihama, postoji mogućnost da se rok isporuke produži, ali isključivo posle telefonske konsultacije sa kupcem.

U slučaju da u vreme dostave kupac nije na dogovorenoj adresi, robu može da preuzme punoletna osoba koja živi u istom domaćinstvu zajedno sa kupcem, odnosno osoba koja ima ovlašćenje za preuzimanje robe. Osoba koja je preuzela proizvod preuzima i svu prateću dokumentaciju, i potvrđuje prijem robe potpisivanjem otpremnice, gde navodi svoje ime, datum preuzimanja robe i srodstvo koje ima sa naručiocem.

Bezbednost

U postupku kupovine i plaćanja obezbeđujemo sigurnost i zaštitu od zloupotrebe vaših ličnih podataka. Koristimo odgovarajuća tehnološka i sistemska sredstva za zaštitu prenosa i čuvanje ličnih informacija, porudžbina i plaćanja.

Gorenje Studio je sertifikovan trgovac od strane banaka i sa bankom ima sklopljen ugovorni odnos. Gorenje Studio je sa PROVAJDEROM dogovorio uslugu za bezbedno primanje porudžbina preko interneta.

Uz pomoć sistema uspostavljene su najviše bezbednosne mere za zaštitu vaših ličnih i finansijskih podataka koji se šalju preko interneta (brojevi platnih i kreditnih kartica, načini plaćanja). Za bezbednost i kodiranje podataka preko sistema koristi se bezbednosni protokol.

Kao kupac, vi ste odgovorni za pristup svom sistemu i zaštitu svojih korisničkih informacija i lozinke. Takođe, garantujete za tačnost i istinitost svih poslatih informacija.