zatvori
...

Opšti uslovi poslovanja

Opšti uslovi poslovanja online prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje Gorenje d.o.o. Beograd(u daljem tekstu Prodavac). Opšti uslovi poslovanja Gorenje online prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim kodeksom elektronskog poslovanja. Gorenje online prodavnica je informacijski sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisnicima. Njime upravlja kompanija Gorenje d.o.o. Beograd. Korisnik je osoba koja koristi naš sistem, odnosno kupac u Gorenje online prodavnici.

Odnos Gorenje online prodavnice i kupca regulisana je međusobnim obavezama kupovine preko Gorenje online prodavnice, a u skladu sa opštim uslovima. Svaki korisnik usluge Gorenje online prodavnice ima korisničko ime i lozinku koji mu služe za prijavu. Lozinka je tajna i poznata samo korisniku koji je dobija putem svoje elektronske adrese. Korisnik je dužan da vodi računa da njegovo ime i lozinku koristi samo on, ili lice ovlašćeno da postupa u njegovo ime.

Opšti uslovi poslovanja definišu delatnost Gorenje online prodavnice, korisnike prava i poslovni odnos između prodavca i kupca.

Lična karta Gorenje Beograd

Ime: Gorenje  d.o.o., Beograd
Adresa: Milutina Milankovića 7, 11070 Beograd 
E-poštaofficebeograd@gorenje.com 
Telefon: 011/35 34 100 
PIB 100000153 
Matični broj: 17150286 
Šifra delatnosti:  4643
Osnovni kapital: 356.965.600 RSD , Registrovan kod Agencije za privredne registre pod brojem БД 11459
Poslovni računi banke

NLB Banka, broj računa 310-0000000150058-22

Banca Intesa, broj računa 160-0000000323425-92

Komercijalna Banka, broj računa 205-0000000109340-25

Načini plaćanja

Plaćanje platnim karticama putem interneta: Porudžbinu možete platiti putem Interneta platnim karticama VISA, MasterCard ili American Express, koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Molimo vas da proverite kod banke koja je karticu izdala da li vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

Virmansko plaćanje: Ako ste se odlučili za plaćanje po predračunu, na vašu elektronsku adresu ćemo poslati predračun sa svim podacima. Po prijemu sredstava na naš poslovni račun, roba će biti poslata na vašu adresu za dostavu. 

Plaćanje pouzećem (plaćanje prilikom isporuke):

  • Platnom karticom
  • Gotovinsko plaćanje
  • Čekovima gradjana

Plaćanje pouzećem je preporučljivo ako želite da platite robu u trenutku preuzimanja. Robu koju plaćate kod preuzimanja moguće je platiti gotovinom (bez obzira na vrednost), s tim da pri preuzimanju morate da budete lično prisutni. Robu možete platiti karticom, takođe prilikom preuzimanja. Moguće je plaćanje sledećim vrstama kartica:

  • Debitne: Dina, VISA elektron i Maestro.
  • Kreditne: American Express, VISA I Master

Odloženo plaćanje:

Čekovima građana i to do 12 mesečnih rata bez kamate, pri čemu prva rata dospeva na naplatu odmah.

Odloženo plaćanje do 12 rata kreditnim karticama bez kamate:

  • Banka Intesa / Master Card, Visa kreditna kartica i American express kartice


O vremenu dostave robe obavestićemo vas telefonom.

Do potpunog plaćanja proizvoda iz određene porudžbine naručeni proizvodi ostaju vlasništvo Gorenja, iako su već bili dostavljeni kupcu. Ukoliko se kao način plaćanje odabere kreditna kartica, u slučaju neuspešne realizacije ili bilo kojeg drugog razloga, kupac je u obavezi da u roku od 5 dana od primljenog poziva odabere jedan od preostalih načina kupovine i izmiri svoju obavezu. 

Prodavac izdaje račun na trajnom mediju (papiru), što je sa garancijskim listom validan dokaz o kupovinu u slučaju reklamacije ili servisne intervencije.

Cene u online prodavnici

Sve cene su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om. Zadržavamo pravo izmene cena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Cene su važeće u slučaju plaćanja predviđenim načinima plaćanja i prema uslovima navedenim iznad. Navedene cene važe samo za kupovinu u Gorenje online prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u izložbeno-prodajnim salonima Gorenje Studio.

Uprkos značajnim naporima da se obezbede ažurni i tačni podaci, moguće je da se potkrade neispravna cena. U tom slučaju, kao i u slučaju da se cena promeni tokom izdavanja porudžbine, prodavac će kupcu omogućiti da odustane od kupovine i ponuditi mu drugo rešenje na obostrano zadovoljstvo.

Validnost akcijske ponude

Rokovi trajanja akcija, koji mogu da se međusobno razlikuju, navedeni su u akcijskoj ponudi.

Konverzija stranih valuta

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. 

Pravo na otkazivanje kupovine i vraćanje robe

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od isporuke robe, prodavcu pismeno javi odustajanje od porudžbine i to na elektronsku adresu: srbija.ip@gorenje.com. Potrošač može popuniti obrazac za raskid ugovora. Potrošač je u obavezi da posle toga robu vrati prodavcu najkasnije 14 dana od pismenog obaveštenja. Vraćeni proizvodi moraju da budu u originalnoj ambalaži, uz priloženu kopiju fakture. Neposredne troškove vraćanja robe pokriva kupac. Prodavac vraća celokupnu plaćenu sumu za aparat, odmah ako je moguće, a najkasnije u roku od 30 dana posle prijema poruke o odustajanju od porudžbine.

Kupac mora da vrati robu u njemu najbliži Gorenje Studio:


Valjevo - Palih boraca 91/92 god br.5 

Žarkovo - Trgovačka 9 

Novi Pazar - Veljka Vlahovića 18b 

Borča - Zrenjaninski put 127b 

Sombor - Mirna 8 

Ćuprija - Kneza Miloša bb 

Niš - Cara Dušana 2 

Novi Beograd - Milutina Milankovića 7 

Kruševac - Železnička bb 

Šabac - Cara Dušana 32a 

Novi Sad - Bulevar Vojvode Stepe 38

Čačak - Stoje Tošić 12b

Užice - Dimitrija Tucovića 46

Jagodina - Ćuprijski put bb

Kraljevo - Jovana Deroka 6


Povraćaj sredstava u slučaju direktnog plaćanja kreditnom karticom prilikom kupovine na Gorenje online prodavnici

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Gorenje d.o.o. Beograd je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

Garancija

Svi proizvodi u prodaji Gorenje online prodavnice imaju garanciju uvoznika, odnosno proizvođača, i obezbeđeno servisiranje i rezervne delove u Srbiji.  Za više informacija o garanciji, uslovima i servisnom održavanju, pozovite broj Servisnog Call Centra Gorenje (0700 100 700). Kod garancije važe garancijski uslovi koji su navedeni u garancijskoj izjavi priloženoj uz svaki aparat. Garancija ne važi za potrošni materijal, baterije, kese za usisavanje itd. Garancija može da se realizuje uz kopiju računa i garancijsku izjavu. Sve fabričke nedostatke i kvarove koji nastanu u garancijskom roku Servis Gorenje će srediti besplatno. Servisiranje van garancije se obezbeđuje za proizvode na period od 7 godina, ako Zakon ne predviđa drugačije.

Garancija prestaje da važi u sledećim slučajevima:

  • neuvažavanje uputstva za upotrebu,
  • popravka koju je izvršilo nestručno lice,
  • ugradnja neoriginalnih rezervnih delova,
  • oštećenja koja su nastala zbog nemarnog rukovanja,
  • oštećenja nastala zbog mehaničkih udaraca od strane kupca, odnosno treće osobe,
  • nepravilne ugradnje aparata,
  • upotreba aparata u trgovinske ili profesionalne svrhe

U slučaju da su vam potrebne dodatne infrmacije u vezi sa garancijom, obratite se na: srbija.ip@gorenje.com, ili na broj telefona 0700 100 600. Ovim odredbama se ne ulazi u prava koje potrošač ima u skladu sa članom 54 Zakona o zaštiti potrošača.

Za sve proizvode robne marke Gorenje iz grupe velikih kućnih aparata (mašine za pranje veša, mašine za sušenje veša, frižideri, zamrzivači, mašine za pranje sudova, aparati za kuvanje, aspiratori) važi petogodišnja garancija na teritoriji Republike Srbije. Za sve druge proizvode (mali kućni aparati,  televizori, mikrotalsne rerne, usisivači) važi zakonski propisana dvogodišnja garancija.

Dodatne usluge promene smera otvaranja vrata kod rashladno-zamrzivačkih aparata

Pri kupovini rashladno-zamrzivačkih aparata u Gorenje online prodavnici, treba da znate da su kod nekih modela moguće promene u smeru otvaranja vrata. U slučaju potrebe za ovim uslugama neophodno je da pošaljete poruku na elektronsku adresu: srbija.ip@gorenje.com, ili da okrenete broj telefona: 0700 100 600, gde ćete dobiti sve informacije o ovim uslugama.

Rok isporuke

Želeći da izađemo u susret očekivanjima svojih kupaca, obezbedili smo besplatnu dostavu svih proizvoda kupljenih preko Gorenje online prodavnice, za porudžbine u iznosu većem od 3.000 rsd. Za porudžbine u iznosu manjem od 3.000 rsd troškovi isporuke iznose 250 rsd. Pre dostave ćemo vas pozvati, radi dogovora o vremenu dostave.

Rok isporuke teče od prvog narednog radnog dana posle narudžbine. Za robu kupljenu preko Gorenje online prodavnice rok isporuke je od 24h do 72h.
Isporuke se ne vrše nedeljom.  
Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije. 
Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.
U slučaju da se proizvod ne nalazi na zalihama, postoji mogućnost da se rok isporuke produži, ali isključivo posle telefonske konsultacije sa kupcem.

Ukoliko u vreme dostave kupac nije na dogovorenoj adresi, robu može da preuzme punoletna osoba koja živi u istom domaćinstvu zajedno sa kupcem, odnosno osoba koja ima ovlašćenje za preuzimanje robe. Osoba koja je preuzela proizvod preuzima i svu prateću dokumentaciju i potvrđuje prijem robe potpisivanjem otpremnice, gde navodi svoje ime, datum preuzimanja robe i srodstvo koje ima sa naručiocem.

Bezbednost

U postupku kupovine i plaćanja obezbeđujemo sigurnost i zaštitu od zloupotrebe vaših ličnih podataka.

Kao kupac, vi ste odgovorni za pristup svom sistemu i zaštitu svojih korisničkih informacija i lozinke. Takođe, garantujete za tačnost i istinitost svih poslatih informacija.

Pravo na privatnost

Prodavac se obavezuje da trajno zaštiti lične podatke kupca u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka i Zakonom o osiguranju. Vaši podaci, dobijeni preko Gorenje online prodavnice, koristiće se isključivo za slanje informativnog materijala, ponuda, faktura i drugih potrebnih sredstava komunikacije. Kupac je ostavljanjem svoje e-mail adrese dao saglasnost da dobija informacije o novim ponudama Gorenje Studija. Kupac u svakom trenutku, izborom opcije koja se nalazi u e-mailu, može povući svoju saglasnost posle čega neće dobijati pomenute ponude.


Zaštita poverljivih podataka o transakciji prilikom direktnog plaćanja kreditnom karticom na Gorenje online prodavnici

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Komunikacija

Obaveštenja o mesečnim akcijama i komercijalne elektronske poruke moraju biti jasno i nedvosmislno označene kao reklamne poruke. Pošiljalac mora da bude jasno naveden. Ako korisnik ne želi da prima reklamne poruke i obaveštenja o mesečnim akcijama, prodavac će to bezuslovno uzeti u obzir.

Isključenje od odgovornosti

Prodavac će uložiti maksimalne napore da postavi ispravne i ažurne podatke na svoje internet strane.  Međutim, karakteristike proizvoda, zalihe i cene mogu brzo da se promene, tako da prodavac ne uspe da pravovremeno ispravi podatke na internet stranicama. U tom slučaju prodavac će obavestiti kupca o izmenama i omogućiti mu da otkaže poružbinu ili zameni naručeni artikal. Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne predstavljaju svojstva proizvoda.

Žalbe i sporovi

Prodavac poštuje postojeći Zakon o zaštiti potrošača. Žalbe i reklamacije korisnici mogu da pošalju na elektronsku adresu: srbija.ip@gorenje.com, ili klasičnom poštom na adresu:

Gorenje d.o.o., Beograd  
Milutina Milankovića 7
11070 Beograd

Prodavac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je žalba primljena i saopštiti korisniku, odnosno kupcu, koliko dugo će biti razmatrana i redovno ga obaveštavati o statusu postupka. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.

Ukoliko se ne postigne dogovor između Prodavca i potrošača, Zakonom o zaštiti potrošača je predviđena mogućnost vansudskog rešavanja sporova.