zatvori
...

Gorenje servis i postprodajna usluga

U slučaju reklamacije na vašem proizvodu OBAVEZNO se javite na telefon Gorenje Servisnog Centra 0700-100-700 sa fiksne mreže ili *0700 sa mobilnih mreža, BEZ OBZIRA U KOM DELU DRŽAVE SE NALAZITE.

Gorenje Servisni Centar funkcioniše u okviru centralnog servisa Gorenje Beograd ogranak u Novom Sadu. Stručni i obučeni operateri će primiti vašu reklamaciju ili zahtev i u zavisnosti od toga gde se i u kom gradu nalazite, operater će poslati ovlašćenog servisera koji je zadužen za taj region.

POZIV JE PO CENI LOKALNOG POZIVA UKOLIKO POZIVATE SA FIKSNE MRŽE ODAKLE GOD DA POZIVATE SA TERITORIJE SRBIJE ILI U SLUČAJU DA POZIVATE SA MOBILNIH MREŽA PO CENI POZIVA KA FIKSNOJ MREŽI

Pored Gorenje Servisnog Centra, kvar možete prijaviti i u maloprodaji u kojoj je aparat kupljen.

Prilikom prijave reklamacije obavezno navedite: 

MODEL PRIZVODA, ARTIKAL, SERIJSKI BROJ, DATUM KUPOVINE, ADRESU I OPIS KVARA (GREŠKE). 

Ove podatke možete naći na natpisnoj tablici aparata ili na garantnom listu.