Gorenje u Velikoj Britaniji učestvovalo u prikupljanju sredstava za borbu protiv raka dojke

10.10.2008

Tokom večeri “Breast Cancer Care Fashion Show” prikupljeno 55.000 funti Gorenje UK Ltd. odlučilo je da se pridruži aktivnostima vezanim za “Ružičasti oktobar”, evropski mesec borbe protiv raka dojke.

Stoga je u okviru gala večeri “Breast Cancer Care Fashion Show”, održanoj u Londonskom hotelu “House Hotel”, 1. oktobra, na kojoj je organizovana i dobrotvorna aukcija, Gorenje izdvojilo jedinstveni, namenski, ružičasti frižider ukrašen logoom borbe protiv raka dojke od belog zlata koji je izradila Zlatara Celje. Ukupna vrednost prikupljena tokom događaja dostigla je 55.000 funti. Domaćin večeri bila je nekadašnja zvezda “belog sporta” Anabela Kroft, a događaju je prisustvovalo više od 600 zvanica, među njima i poznata lica koja podržavaju rad organizacije “Breast Cancer Care”, poput priznatog dobitnika olimpijskih medalja u sedmoboju, Denisa Luisa, kao i Lize Snoudon, modela i TV voditeljke. Centralno dešavanje večeri posvećene 35. godini postojanja organizacije “Breast Cancer Care” u Velikoj Britaniji bila je modna revija, na kojoj nisu nastupale poznate manekenke, već su modeli bile žene koje su se izborile sa ovom opakom bolešću. Nakon modne revije usledila je aukcija deset luksuznih predmeta, koju je vodio Tim Vonakot, voditelj emisije “Antiques Roadshow”. Gorenje je prezentovalo jedan od najzapaženijih predmeta, koji je činio jedinstveni ružičasti OLD Timer frižider ukrašen “Breast Cancer Care” tračicom od belog zlata i cirkona, postigavši vrednost od 2.600 funti. Ukupna vrednost postignuta tokom večeri iznosila je 55.000 funti. Tim povodom, Loredana Butnaru, direktor marketinga Gorenje UK Ltd. izjavila je: “Drago nam je da učestvujemo u manifestaciji koju organizuje Breast Cancer Care, jer je to način da podržimo njihov plemeniti napor da poboljšaju brigu o ženskom zdravlju. Dešavanja poput ovih predstavljaju odličan način da podelimo našu nameru.” Ovo je treći ružičasti frižider koji je Gorenje proizvelo za “Europa Donna” (the European Breast Cancer Coalition) i slične organizacije koje promovišu borbu protiv raka dojke širom Evrope. Nakon aukcije u Ljubljani, Zagrebu i Londonu planirana su slična dešavanja i u Splitu, Sarajevu i Beogradu.